علی لاریجانی: از سفارت انگلیس فقط یک عدد ماشین ریش تراش دزدیده شده


علی لاریجانی که این روزها دچار آوارگی سیاسی شده و مستاصل است که بالاخره باید از کدام حوزه انتخابیه ( قم ، تهران ، اصفهان ، مازندران و ... ) کاندیدای نمایندگی مجلس بشود تا رای بیاورد در جدیدترین اظهاراتش در مورد حمله جمعی از اراذل و اوباش بسیجی به سفارت بریتانیا در تهران گفته است که : دولت انگلیس نباید در مورد این موضوع پیش پا افتاده شلوغ بازی دربیاورد چراکه خسارت خاصی به سفارت بریتانیا و باغ قلهک وارد نشده و به استناد بررسی های انجام شده توسط کمیته تحقیق مجلس ، فقط یک عدد ماشین ریش تراش فیلیپس ( که بگفته برادران حمله کننده به سفارت، خراب هم میباشد) در آنجا گم شده است که حاج آقا بروجردی از چند مغازه در خیابان جمهوری و منوچهری استعلام کرده اند که مشخص شده قیمت نوع اورجینال این ماشین ریش تراش 150 هزار تومان و نمونه چینی اش 40 هزار تومان میباشد و ما هم حاضریم برای اینکه این قضیه پیش پا افتاده ( ماجرای حمله به سفارت انگلیس ) هر چه سریعتر خاتمه بیابد یک نمونه چینی این ماشین ریش تراش را خریداری کنیم و در اختیار سفیر بریتانیا بگذاریم تا همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود .

در ضمن دولت بریتانیا خیال نکند در مورد این قضیه دست بالا را دارد و میتواند ما را تحت فشار بگذارد چرا که اگر ما ( دولت جمهوری اسلامی ایران ) بخواهیم ماجرای نگه داری مشروبات الکلی، کالباس و گوشت خوک ، ورق پاسور، عکس های خلاف شئونات اسلامی ، ماهواره و رسیور در سفارت انگلیس و باغ قلهک را پیگیری کنیم دولت بریتانیا یک چیزی هم به ما بدهکار خواهد شد که ما بخاطر رفعت اسلامی از این موارد چشم پوشی میکنیم تا این قضیه هر چه سریعتر خاتمه بیابد .

( در ضمن این پیغام منو بصورت خصوصی به دولت انگلیس برسونید که سفیرشو تا قبل از کریسمس برگردونه تهران چونکه حاج خانوم ما با حاج خانوم آقای حداد عادل برنامه گذاشتن تا تعطیلات سال نوی میلادی رو توی لندن سپری کنن و اگر خدای نکرده برنامشون بهم بخوره ، حاج خانوم ما ،خشتک منو پاپیون میکنه میندازه دور گردنم که اونوقت دیگه اعصاب معصابی برای من باقی نمیمونه تا بخوام توی انتخابات مجلس نهم شرکت کنم . خلاصه از طرف من دستای مبارک ملکه و روی ماه دیوید جون رو ببوسید و خواسته این حقیر سراپا تقصیر رو به عرض مبارکشون برسونید . خواهشن فقط مواظب باشید این ماجرا رسانه ای نشه شما فقط همون دو پاراگراف بالا رو منتشر کنید . از همتون ممنونم )

0 نظرات :: علی لاریجانی: از سفارت انگلیس فقط یک عدد ماشین ریش تراش دزدیده شده