10 سایت ارائه کننده اس ام اس رایگان

Bloove.com: از طریق نرم افزاری که در تلفن خود نصب می کنید، قادر به ارسال SMS از طریق این سایت خواهد بود. با نصب این نرم افزار می توانید کلیه لیست شماره های خود را به برنامه اضافه کنید و تا هنگام ارسال، آسوده تر باشید! ضمنا برای استفاده از این نرم افزار، نیاز به اتصال اینترنت از طریق موبایل خود را دارید. بنابر این احتمالا این سرویس بیشتر در بین کاربران ایرانسل محبوبیت داشته باشد.


.



ClearSMS.com: سرویسی کاملا حرفه ای برای ارسال تبلیغات از طریق SMS. هنگام ثبت نام، به طور رایگان 10 اس ام اس در اختیار شما قرار می گیرد. از این 10 عدد کمال استفاده را بکنید و اگر تمایل داشتید، برای استفاده های بیشتر، یک اکانت پولی در سایت رجیستر کنید!


.



GizmoSMS.com: این سرویس امکان ارسال اس ام اس به بیش از 50 کشور مختلف جهان را به شما می دهد. پس اگر دوست یا آشنایی در کشوری به غیر از ایران داشتید، به فکر هزینه ارسال اس ام اس برای او نباشید و از این سایت استفاده کنید!


.



Group2Call.com: این سرویس علاوه بر ارسال اس ام اس، امکان ارسال پیام صوتی را نیز به شما می دهد! ارسال SMS در این سایت هیچ محدودیت عددی ندارد و برای ارسال پیام صوتی نیز، می توانید تا مرز 50 تا را بدون خرج هیچ مبلغی، به سادگی تمام انجام دهید!


.



Jaxtr.com: و اما این سایت ! مختصرا می توانم این را بگویم که برای استفاده از آن درنگ نکنید Jaxtr با ویجتی که در اختیارتان می گذارد، این امکان را به شما می دهد تا به وسیله آن، با خوانندگان وبلاگ خود، ارتباط پیامکی داشته باشید و این یعنی…! ضمن اینکه دوستان و آشنایان زیادی را می توانید در این سایت بیابید!


.



OhDontForget.com: از طریق این سایت نه تنها امکان ارسال اس ام اس به طور معمول را دارید، بلکه می توانید با تعیین زمان مشخص، اس ام اس های زمان بندی شده را برای دوستان خود ارسال کنید. متاسفانه این سایت تنها 37 سرویس دهنده خدماتی را پشتیبانی می کند که بیشتر برای افراد آن سوی آب ها مناسب است!


.



SMSGupShup.com: این سرویس این اجازه را به شما می دهد تا با ارسال یک پیام، آن را دوباره برای گروهی که ایجاد می کنید ارسال نمایید. این گروه می تواند تا 5000 نفر عضو هم داشته باشد!


.



Swaggle.mobi: اگر کاربری هستید که آیفون دارید، حتما این سایت به دردتان خواهد خورد. وب سایتی برای ارسال اس ام اس که بیشتر برای کاربران آیفون راه اندازی شده است.


.



Yahoo Mobile : یاهو هم از این قافله عقب نمانده! اما تنها عیب آن عدم پشتیبانی ایران در لیست کشور های آن است. البته این مورد نه بخاطر سرویس دهنده های تلفن در ایران، بلکه به لحاظ سیاست کلی سایت است. به هر حال می توانید از امکان ارسال اس ام اس به دیگر دوستانتان در خارج از ایران از آن استفاده کنید.


.



Yellowpipe: این سایت در اصل یک سرویس دهنده میزبانی هاست است! اما خوب امکانی را هم برای ارسال اس ام برای دیگران فراهم کرده است. شما حتی می توانید شماره ای را برای دریافت پاسخ اس ام اس ها در اختیار سایت قرار دهید تا برایتان ارسال شود. پس اگر ساکن امریکا و یا اروپا هستید Yellowpipe را از دست ندهید!


.



0 نظرات :: 10 سایت ارائه کننده اس ام اس رایگان